Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2018 20:34 - Запитване към съпорта на Blog.bg
Автор: skarif Категория: Други   
Прочетен: 1333 Коментари: 5 Гласове:
5

Последна промяна: 20.05.2018 17:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Имам едно кратко запитване, което едва ли ще стигне до отговарящите за поддръжката на сайта, но все пак...нека опитаме.
Защо от повече от година постингите в Blog.bg- имам предвид по-стари (от 2017 г. и 2015 г. лично в моя блог, не зная как е при останалите потребители) са разместени и, най-странното, не позволяват редактиране? Говоря най-вече за стиховете, които откривам във вид не на строфи, както първоначално са били публикувани, а на проза. В прозаичните текстове пък определени думи или цели абзаци стоят удебелени, което не съответства на автентичния им вид. И, най-странното е, че при натискане на бутона "Редактирай", за да се опиташ да оправиш някак нещата, автоматично биваш препратен към началната страница на сайта. Неприятно е, след като години си градил виртуален профил, да не откриеш публикациите си във вида, в който си ги създал и споделил с останалите в интернет пространството, и още повече да не можеш да ги поправиш. 
Все пак, споделяйки колкото за себе си, толкова и за другите, ние работим и за облика на Blog.bg и считам, че заслужаваме коректно отношение относно оформлението на създаденото от нас.
Надявам се, че гласът ми няма да остане глас в пустиня и ще бъде направено нещо за разрешаване на проблема. 



Тагове:   блог,   съпорт,   запитване,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Същото е и при мен и аз ги питах.
18.05.2018 20:50
Отговориха ми, че това било вътре в моя блог и не могат да влязат да го оправят. Счупен акаунт.
цитирай
2. zaw12929 - На всички е така :" разместени ...
19.05.2018 02:09
На всички е така :" разместени и, най-странното, не позволяват редактиране?Такива са ПРАВИЛАТА
цитирай
3. skarif - Странно.
19.05.2018 21:31
Странно е. Как така не могат да го оправят и какво означава, че са такива ПРАВИЛАТА? Правилата се създават от IT-специалистите, на които се плаща за това. Ако някой си играе със системата, те са длъжни да намерят начин да поправят нещата или поне да създадат защита, която да има превантивен характер. Ами, да вземат да се преименуват на Бъг.бг. ;) Е, поне ме успокоява фактът, че не само при мен е така.
цитирай
4. barin - Има проблеми понякога, skarif. При ...
24.05.2018 07:54
Има проблеми понякога, skarif. При мен има други проблеми- не се публикуват и регулират мои снимки, а копираните от интернет понякога излизат, понякога не. Освен това се отрязва материала, а аз не мога да разбера кога става така.
Поздрави!
цитирай
5. skarif - :)
25.05.2018 20:31
barin написа:
Има проблеми понякога, skarif. При мен има други проблеми- не се публикуват и регулират мои снимки, а копираните от интернет понякога излизат, понякога не. Освен това се отрязва материала, а аз не мога да разбера кога става така.
Поздрави!


Е, значи, сме единни в мнението, че публикуваме в Бъг.бг. Вярно, че без проблеми не може, но другият проблем е, че те не се поправят, а си остават така и към тях се добавят нови. :) Е, действително ме успокоихте, че не само при мен е така. Хубаво е да не си сам в ядосването.
Хубава вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: skarif
Категория: Други
Прочетен: 877084
Постинги: 766
Коментари: 468
Гласове: 1662
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031