Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2019 22:14 - То е ясно, нали? /Понякога нищо не е такова, каквото изглежда.../
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2831 Коментари: 1 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
То е ясно, нали?
Един се гневи лесно и трябва да се научи да се справя с това.
Друг се отчайва лесно, и трябва да преодолее тази слабост в себе си.
Трети никога не е доволен от постигнатото и това, което има и рано или късно ще се наложи да се промени...
Четвърти е наранен много сериозно и сякаш няма сили да продължи. А друга посока освен "напред" няма...
Пети "гори" твърде бързо в живота си и не се знае колко може да продължи това...
И така нататък. И така нататък.
Търсене не баланс между най-важните опорни точки в човешкия живот и човешката психика. Вечно търсене, с редки почивки и периоди на покой...
Това е истината, поне за мен, поне на този етап, на който се намира човечеството. Голяма борба и големи усилия са нужни и се полагат ежедневно. Това виждам у хората. Никой от нас не е съвършен, никой човек. Но някои са по-близо, а други по-далече от съвършенството. И все пак - никой не е...
И единственият изход, който лично аз виждам е този: желанието да помогнеш. И на себе си, и на другите - едновременно. Винаги едновременно... В това виждам едно от най-истинските лица и прояви на Любовта, и също - Смисъл на Живота. Не само за мен...
А аз зная, че съм тук, за да помогна. И дори си мисля, че толкова ме боли понякога и изпитвам най-различни дълбоки чувства, за да разбера по-добре хората, и когато намеря лек за дадена болка - а аз няма да спра да търся, докато не намеря! - ще го дам на хората. Не виждам смисъл да откриеш нещо важно и да го запазиш само за себе си. Ние сме като "съдове" - трябва да прелива човек навън, а когато няма какво да прелее - нека се събере вътре в себе си, отново. Всичко се редува в нас, защото сме част от циклите, които съществуват във всичко, в цялата природа и Вселена - сезоните, раждането и смъртта... Част сме от Всичкото.
Не зная дали намерих най-точните думи, но... то е ясно, нали?

---

Мисля да започна една "рубрика" тук, в един албум със снимки за разни популярни хора - "Нищо не е такова, каквото изглежда"... Защото предизвикателствата, пред които се изправят и "обикновените" и необикновените хора не са никак малко, и са различни през различните периоди от живота и в различните житейски ситуации. Не всеки може да ги види отстрани, даже обикновено са невидими, вътрешни предизвикателства по-скоро, макар че има и очевидни в човешкия живот, разбира се. Но и неочевидните не са за подценяване и пренебрегване. Те са дори по-коварни и опасни, в някакъв смисъл. Най-вече защото човек сам трябва да премине през тях обикновено, а за очевидните получава подкрепа - материална или поне морална, което не е без значение.
И си мисля също така, че не е редно да бъдат смятани за неблагодарни и неосъзнаващи какво имат хората, които изпадат в депресия, поради една или друга причина. Всъщност най-вече, заради такива вътрешни, невидими предизвикателства, през които трябва да се мине в самота. Като през "тесняк", както писа един от участниците в ЕДИН ОТ НАС Споделя в свой отговор на мой въпрос... "Тесните" места, през които минава Душата, не са лесни, но се налага от време на време... C"est la vie...
image



Тагове:   душа,   самота,   сезони,   вселена,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. morskipesni - Всичко си е "такова", само че..
15.12.2019 17:41
..понякога другояче НИ изглежда. Изкривяването най-често е В НАШИЯ кинескоп. а не по същество.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4281016
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52603
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...