Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
12.12.2018 18:29 - Циркът на Баневи продължава: Майка му го сравни с Христо Ботев
Автор: veshter Категория: Изкуство   
Прочетен: 928 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Мария Банева и синът ѝ нямали бизнес отношения, а духовна връзка   image

Мария Банева

12DEC2018  

Майката на Николай Банев - Мария, която ще отговаря за участие в организирана престъпна група за данъчни престъпления, присвояване и пране на пари, коментира обвиненията срещу семейството ѝ. 77-годишната жена остава на свобода срещу 10 хил. лв. гаранция. 

Банева заяви пред БТВ, че не знае какво е ОПГ и никога не участвала в престъпна дейност. Тя допълни, че отношенията със сина ѝ са духовни и го сравни с поета и революционер Христо Ботев. "Това обвинение, като че ли е абсолютно формално, защото в живота си съм работила само в областта на културата, целия ми стаж и никога не съм се занимавала с някакъв друг бизнес. Има много материали срещу нас, но нашият адвокат ще ги проучи", казва майката на бизнесмена.

"Аз си тръгвам все пак, в душата си мислейки доброто. Аз съм литератор, завършила съм българска филология и добре, че в живота имам така, един по-идеален поглед на нещата, който ме спасява. И казвам, че той е като Ботев – една немирна глава! Такъв е. Много талантлив и умен мъж", заяви майката на арестувания бизнесмен. 

 



Гласувай:
4



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: veshter
Категория: Изкуство
Прочетен: 491812
Постинги: 375
Коментари: 703
Гласове: 2356
Архив